Madblogstoppen

tirsdag den 22. januar 2013

Hello everyone



Jeg hedder Anne Sofie, og jeg har lavet bloggen ”An Innocent Detail”, hvor jeg vil dele, og måske inspirere jer, med det jeg går og laver i min fritid. Jeg elsker at være kreativ, og jeg har mange forskellige projekter i gang. Jeg har gjort meget i at tegne siden jeg var lille, men derudover elsker jeg at lave mad og bage. Jeg vil derfor også gerne dele forskellige opskrifter på min blog.
   Derudover går jeg meget op i indretning og vil også komme med forskellige tips til, hvad jeg synes er fedt på værelset eller i hjemmet. 
   Udover alt det kreative jeg beskæftiger mig med i min fritid, dyrker jeg jævnligt meget sport, og jeg går meget op i kost og sundhed.

   Jeg håber, I vil synes godt om bloggen. Jeg glæder mig til at komme i gang med at dele mine interesser med jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar